Wednesday, November 18, 2009

It's a......

BOY! We have ourselves a little mini-Jeff, guys! I, for one, am pretty stoked about that! Honestly, I just want a healthy baby, whether boy or girl. But, I was kinda thinking it was a dude from the beginning...Jeff was certain it was a girl, and he had me pretty much convinced by the time our ultrasound rolled around. So, when the US tech said 'Oh, it's definitely a boy!', I was actually kinda surprised! I know Jeff was, too..it was pretty funny:) I will definitely say it was one of the coolest experiences I've ever had, getting to see the little guy flipping around in there! Apparently he likes his hands behind his head so he can 'sun tan', haha. The US tech was really nice & super informative & talked us through the whole thing, pointing out all the good stuff: kidneys, healthy brain, closed spinal cord..we have a healthy baby on our hands, and that makes me so happy, since I'm the perpetual worrier & always envisioning the worst possible outcome in everything.

On to the next thing of importance: Baby Bump Pics! You guys are sweet to want to see them, & I finally feel like you can kinda tell, so without further adieu:


Thank goodness for Shade shirts..those things are so nice & long, stretchy & SOFT!

If you can't tell by the expression on my face, I'm not much of a picture girl..I just feel silly..but oh well :)

Side note: I find myself oddly in to the show 'Glee'. Please don't make fun of me, guys! I'm not much of a TV girl, but this show is turning into crack for me..how weird...ANYWHO! Have a good one! :)

OH! btw..I'm 19 weeks..yay!

7 comments:

Doney Days said...

You look freaking adorable! I wish, oh, how I wish I looked that cute during any of my pregnancies! I love Shade shirts too. I wore a lot of those while I was pregnant with Brooklyn. I'm so excited for you! Congratulations!

Amber said...

So EXCITING!!!! I am so glad you posted pics. So cute. Love the hair too. It's always so fun going for the ultrasound. I wish I could have them weekely.

That one girl said...

Yay! Congrats! Boys are sooo fun and LOVE their mommys!

Can you stop looking sooo dang cute? Or, teach me? One of the two...

Cynthia said...

You look adorable! Congratulations on the baby- and especially the healthy part. You can exhale now!

matesen said...

Well, you are probably the cutest pregnant lady ever! I am so excited for you to have a boy-so fun! Oh, and I am totally addicted to Glee as well- I LOVE it!

Kakes said...

Oh my. I just want to squeeze your adorable little belly.

Chelsea said...

Yahoo for boys! Congrats! You are going to be such a cute mom.
I dont know why you feel silly in pictures, you look seriosuly so beautiful.